Mazda MX-5 Miata banner

1 - 14 of 14 Posts

·
Registered
Joined
·
15 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hi again all.. right i 'think' i'm in the market for a set of cheap sideskirts for the five, thing is I cant find any I think will work, anyone got any pics of any fitted preferably with a GV style front lip and not a lot else body mods wise..
Pics and places to buy would be hugely appreciated..
Thanks
Joe
 

·
少し ロバ
Joined
·
1,989 Posts
RS-Ltd OE side skirts and GV as requested.




The side skirt balance it out, cars with GV lip and no skirts can look a little nose heavy IMO.
 

·
Registered
Joined
·
15 Posts
Discussion Starter · #3 ·
They are spot on... where can I lay my hands on some!? Having asked that I'm now expecting to hear they are like hens teeth and ??? lol.
 

·
Previous Grand Master
Joined
·
2,536 Posts
LOL those are very rare and sought after!
 

·
J770 UNB - where are you?
Joined
·
135 Posts
They look a bit like classic Impreza skirts with a little modification. Sure I'm wrong tho, and that they're JDM rocking horse specialness or something. Look good tho.
Hello Joe, I know you from retrorides, bought silver Polo from you ages back. Got an early 89 Eunos now, second one we have owned
 

·
Registered
Joined
·
86 Posts

here you go had these fitted 2-3 years ago paid ?100 for skirts but ?300 to get em fitted and a lot of garages said bugger off not interested in all the hard work
bought from flea bay a place near bridgend
best of luck
 

·
Offset stripes FTW!!!11
Joined
·
3,672 Posts
Bomex (I believe) skirts - soon to be added to mine






Just offered up to the car in this pic

Should look a bit like this when I'm finished

 

·
Registered
Joined
·
15 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Lol guessed the ltd skirts were like rocking horse poop... Hi Wafers, hows things? Those Bomex ones and others similar I couldn't imagine working as they are kinda huuuge... however I stand corrected, that said i'm stil hopeful for something a little more subtle.
Thanks for the pics certainly food for thought any other more subtle suggestions? Off to look at classic impreza kirts too
 

·
Member of offset stripes FTW!!!11 club
Joined
·
3,044 Posts
I know you've already seen the Bomex ones, but any excuse:



 

·
Registered
Joined
·
86 Posts
Bomex (I believe) skirts - soon to be added to mine






Just offered up to the car in this pic

Should look a bit like this when I'm finished

halli if your skint I will chuck you a ?5 er so you can get the paint for the bottom half
hahahahahah
teachers skint never!!!!!!!!!!!
 

·
Previous Grand Master
Joined
·
2,536 Posts
Sorry ive got no "beauty" shots of the car.

These are mazdaspeed ones. very occasionally they come up. Not normally about though.
Most of the aftermarket ones are too big in my eyes.





 

·
Registered
Joined
·
1,211 Posts
Heres mine - as seen in above posts too



and the front bumper looking rather mean



Cant say what make they are, as were on when i bought it. Like em though.
 

·
Registered
Joined
·
15 Posts
Discussion Starter · #14 ·
Cool cheers peeps, I agree that the bomex and similar look a little too big.. for me at least but looks like the smaller options are mazdaspeed and Rltd.. both proverbial hens teeth and costly ones at that.. Anyone got any more availiable/budget suggestions.. was hoping to lay my hands on some over the next month... up coming paintjob
 
1 - 14 of 14 Posts
Top